logo logo
  • ГОЛОВНА
  • Про нас
    • Візитка школи
    • Презентація школи
    • Загальна інформація
      • Про школу
      • Вступ до школи
      • Педагогічний колектив
      • Вакансії
    • Офіційна інформація
  • УПРАВЛІННЯ
    • Установчі документи
    • Фінансова звітність
    • Педагогічні ради
    • Накази, розпорядження
    • Внутрішня система забезпечення якості освіти
    • План роботи
    • Програма розвитку школи
  • НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС
    • Структура року
    • Календар подій
    • Олімпіади, конкурси, проекти
    • Дистанційне навчання
    • ДПА
    • ЗНО
  • ІНФРАСТРУКТУРА ШКОЛИ
    • Методична служба
    • Виховна робота
    • Батьківський навігатор
    • Соціально-Психологічна Служба
      • Практичний психолог
      • Логопед
      • Інклюзивне навчання
    • Бібліотека
    • Медична сестра
    • Музична лабораторія
    • Їдальня
  • НОВИНИ
  • Галерея
  • Зворотній зв’язок
logo logo
  • ГОЛОВНА
  • Про нас
    • Візитка школи
    • Презентація школи
    • Загальна інформація
      • Про школу
      • Вступ до школи
      • Педагогічний колектив
      • Вакансії
    • Офіційна інформація
  • УПРАВЛІННЯ
    • Установчі документи
    • Фінансова звітність
    • Педагогічні ради
    • Накази, розпорядження
    • Внутрішня система забезпечення якості освіти
    • План роботи
    • Програма розвитку школи
  • НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС
    • Структура року
    • Календар подій
    • Олімпіади, конкурси, проекти
    • Дистанційне навчання
    • ДПА
    • ЗНО
  • ІНФРАСТРУКТУРА ШКОЛИ
    • Методична служба
    • Виховна робота
    • Батьківський навігатор
    • Соціально-Психологічна Служба
      • Практичний психолог
      • Логопед
      • Інклюзивне навчання
    • Бібліотека
    • Медична сестра
    • Музична лабораторія
    • Їдальня
  • НОВИНИ
  • Галерея
  • Зворотній зв’язок
НовиниFebruary 20, 2020

«Шість капелюхів»

Метод «Шість капелюхів» – це психологічна рольова гра, сенс якої полягає в тому, щоб розглянути одну і ту ж проблемну ситуацію з 6 незалежних одна від одної точок зору.

Це дозволяє сформувати найбільш повне уявлення про предмет дискусії та на логічному й емоційному рівнях оцінити переваги і недоліки.

Саме таким методом ми провели наше планове засідання на тему: “Інклюзивна освіта: навчаємо і виховуємо разом” та “Гіперактивні діти: проблема та клопітка робота”.

Жива дискусія, факти, критика, позитив, емоції, креатив, рефлексія все було, ну звичайно ж не забули про свято святого Валентина.


Дякуємо всім хто долучився до дискусії.

Previous КОЛЯДА 2020
Next Слава Героям Небесної Сотні!!!
© Гніздичівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів, 2023р.